  • Data: 2004-02-05 12:32:17
    Temat: Re: Pulapki w samochodzie - konsekwencje?
    Od: "szwaczu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W czasie pokoju nie spotkalem sie na terenie RP z minowaniem jakiegos terenu
    > po to zeby nie mozna bylo przez niego przejsc. Znasz moze jakies takie
    > miejsce w Polsce ?
    > A w czasie wojny "Silent leges inter arma".

    Oops! No o tym nie wiedziałem/pomyślałem :)
    No z tym że pola minowe "dziedziczy się po wojnie" i wtedy też urywają one
    ludziom nogi choć już jest pokój. Ale faktycznie to wiele tłumaczy :)

    > Poza tym broniac swojego samochodu nie masz nieograniczonego zasobu srodkow
    > jakich mozesz uzyc. Powazne uszkodzenie ciala/zabicie zlodzieja nie jest
    > srodkiem proporcjonalnym do popelnianego przez niego przestepstwa.

    Ok, powiedzmy że ucinanie kończyn to zbytnia radykalizacja, ale na przykład
    rozpylacze gazu paraliżującego podczas wyciągania radia powinno być dozwolone.
    Choć to rozwiązuje problem tylko chwiilowo. Niedługo mieli byśmy samych
    włamywaczy w maskach p-gazowych :)