  • Data: 2003-11-14 21:57:50
    Temat: Re: Przestepstwo US
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    f...@p...pl news:bp3ich$8p8$1@korweta.task.gda.pl

    > a napisz w tej sprawie do monopolu :) jak sie na to zapatruja ?
    > dodatkowo on za to kase bierze przeciez chociazby za przechowywanie

    Nigdzie nie pisalem czy pisze o buzdyganie i jego losowania.pl (udez w stol
    a nozyce...) - ale gdybym chcial zglaszac ten przekret, to nie z powodu
    placenia lub nie placenia US (mi nic do tego, a takie cos uwazam raczej za
    swinstwo) ale dlatego ze 3 lata temu miala miejsce prawie identyczna
    loteria i pozniej wybuchla niezla afera gdy w koncu nikt nie dostal
    wyplaty, chociaz wiele osob wygralo.

    Podobno arni pozniej poprostu zmienil nagle regulamin na www i udawal
    greka, zreszta wszystko jest opisane w archiwum google.com

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"