eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrecyzyjnie wykalkulowane wypowiedzenie umowy przez pracodawcę - czy można coś uzyskać? › Re: Precyzyjnie wykalkulowane wypowiedzenie umowy przez pracodawcę - czy można coś uzyskać?
  • Data: 2013-11-26 13:34:18
    Temat: Re: Precyzyjnie wykalkulowane wypowiedzenie umowy przez pracodawcę - czy można coś uzyskać?
    Od: andromeda <j...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 04:21:32 -0800, Adam Klobukowski napisał(a):

    > Albo sie jest na urlopie albo się choruje. Nie ważne z jakiej przyczyny
    > jest ten urlop.
    >
    > AdamK

    Chodziło mi o to że z wypowiedzeniem już nic nie zrobi. W dniu
    przewidywanego wręczenia wypowiedzenia trzeba było być na urlopie albo
    L4.
    Czy taki dzień da się przewidzieć ? Nie zawsze, ale z reguły są jakieś
    symptomy takiego zbliżającego się zdarzenia
    np.: szef się inaczej niż dotychczas zwraca (czasami nawet unika),
    zwiększona (chcą wykorzystać do końca) lub zmniejszona (odpuszczają)
    ilość pracy, odsunięcie od czynności odpowiedzialnych... to nie jest
    proste ale z reguły da się taką zmianę wyczuć.