    Date: Wed, 29 Jun 2022 18:56:59 +0200
    Subject: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <62bb19c5$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb1cf0$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb3b1c$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb4263$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bb532d$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bbcb7c$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <NMQuK.31040$4O6a.3552@fx14.ams1>
    <62bbdbc7$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <VlRuK.265829$i8Z9.143115@fx09.ams1>
    <62bc6752$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <62bc7d71$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Można ustalić odległość pomiędzy rowerami inaczej,

    Ale czemu? Skoro rowerzysta jest niby groźny dla kierowcy za blachą i
    dlatego nie powinien się zbliżać do blachy na metr, to chyba dla innego
    nieosłoniętego blachą rowerzysty tym bardziej!

    > ale wydaje mi się, ze
    > demonizujesz problem.

    Ja? NIe wydaje mnie się - to ty uważasz, że rowerzysta jest tak
    niebezpieczny, że nie powinien zbliżać się do czegokolwiek bliżej niż
    metr:P No bo ci chyba o bezpieczeństwo chodziło a nie że ci żyłka pęka
    że jemu wolno a tobie nie:P

    > Mało kto ma kierownicę w rowerze długości 120 cm.

    Liczyłem 60cm. Plus po metrze z każdej strony. razem 2,60 - cały pas:)

    > No i nie wiem, czy ogarniasz, że to odległość pomiędzy. Tak więc koła
    > rowerów powinny być od siebie mniej więcej 220 cm od siebie.

    Nawet mniej - powiedzmy że 160 przy 60cm kierownicy. No ale margines
    błędu to już powiedzmy 2 metry. I już po krawężniku.

    > Zatem faktycznie -  jeśli chcemy wyznaczać minimalną
    > odległość pomiędzy rowerami (ja pisałem o samochód - rower)

    No między rowerami powinna być większa! Przecież chodzi o bezpieczeństwo
    a rowerzysta dla drugiego rowerzysty stanowi większe zagrożenie niż dla
    kierowcy za blachą! :P

    > to trzeba
    > było zmniejszyć to powiedzmy do 50 cm.

    Nic nie trzeba. Po prostu wystarczy zaakceptować, że ty masz się od
    rowerzysty trzymać metr bo stanowisz dla niego realne zagrożenie, ale
    rowerzysta od twojego samochodu już nie, bo w praktyce nie stanowi dla
    ciebie żadnego zagrożenia (wiem cysterna z amoniakiem!).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!