  • Data: 2021-12-22 15:39:29
    Temat: Re: Prawo Świąt (2021) z USA: Choinka v. Menora
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:
> [...]
    stmas-trees-aren-e2-80-99t-religious-symbols-judge-s
    ays/ar-AARWEvU
    t-religious-symbols-menorah-cant-be-displayed

    > Przyznaj że aż przebierałeś nogami z niecierpliwości aby poruszyć
    > żydowski wątek :) Strasznie ci żydzi cię uwierają, nie?

    A to moja wina że inne wyznania nie wykazały *prawnej* aktywności
    świątecznej a to się dopiero aż po tygodniu "przebiło" do moich
    RSSów ? :-)

    Po za tym logika tego wywodu prawnego ma konsekwencje na Polskę.
    Jak sędziowie będą orzekać że tęczowa gwiazda na choince
    *wywieszona prze sędziów z Krakowa* nie stanowi obrazy uczuć religijnych
    to nie stworzą precedensu pod kolegów ale podążą śladem najlepszych
    amerykańskich standardów prawnych! :-)
    [ Jak zwykle konsekwencje są bardziej "mieszane" niż się wydaje ]

    --
    A. Filip