  • Data: 2003-04-18 18:29:54
    Temat: Re: Prawa autorskie, strona www dla firmy.
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-mart-" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:b7pd7q$1dj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2) W umowie kiedy robilem im strone (2 lata temu) nie bylo slowa o
    > zrzeczeniu sie jakichkolwiek praw autorskich czy majatkowych..
    > JEst tam mowa tylko o zaprojektowaniu i utrzymaniu strony www.

    wiec prawa autorskie materialne nadal posiadasz Ty.

    > 3) Czy mam im wydac pliki? Teraz kiedy zablokowałem www z powodu nie
    > zapłacenia
    > faktury niejako "abonamentowej" za kolejny rok utrzymania www na
    serwerze..

    musisz wydac pliki, niestety. mozesz je sobie pociagnac np. zendem (jezeli
    to php),
    ale musisz im dac to za co Ci zaplacili wg. zawartej umowy.
    to ze nadal posiadasz prawa autorskie materialne nie oznacza, ze oni z tego
    "programu komputerowego", "utworu", czy "dziela" nie moga nadal korzystac.

    > 4) Czy jesli im wydam pliki, moga cos w nich zmieniac, np. usunac
    informacje
    > ze to moja firma jest tworca tego serwisu? Bo do tego sie przymierzaja...

    moga z nimi zrobic co zechca - we wlasnym zakresie. nie moga powielac,
    odsprzedawac, itp. proponuje lekture praw autorskich i praw pokrewnych.
    NIE moga usunac Ciebie jako autora bez Twojej zgody.