  • Data: 2003-05-30 05:50:13
    Temat: Re: Prawa autorskie dotyczące zdjęć.
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ninik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
    news:do04eDFlnhrl-pn2-RJdN2p71kEmj@localhost...
    > A jeśli oni mnie nie znają, a ja ich?
    > Albo jeśli ja ich znam i oni mnie i nie protestują przeciwko fotkom?

    Zrozum, że jeśli nie chcesz mieć kłopotów, musisz mieć zgodę na publikowanie
    zdjęć innych. To że się gdzieś z nimi "przyczaisz" nie zmienia postaci
    rzeczy. Co innego jeśli na zdjęciu ktoś jest tylko elementem tła, wtedy nie
    ma problemu.

    > Ograniczenia takie ;)

    A ty chciałbyś być elementem czyjejś witryny sklepowej albo strony www?

    IMO to nie przejdzie. Jak masz zamiar uzyskać akceptację innych? Po fakcie?
    A to hasło to niby dla kogo ma być? Dla znajomych? A jak ktoś z nich poda je
    dalej i sprawa się rozniesie, to co wtedy?

    Pzdr

    A.