  • Data: 2008-01-23 13:31:48
    Temat: Re: Postepowania nakazowe a uproszczone upominawcze
    Od: "diok" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "diok" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:fn4r5o$ehi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > [...] Pozdrawiam i bardzo proszę o odpowiedź,

    Dziękuję Wszystkim za odpowiedzi.
    Skan zarządzenia które otrzymałem wrzuciłem tutaj:
    http://wrzucacz.pl/file/4111201090788
    Wyjaśniam, że popełniłem taki błąd, że opłatę za pozew przelałem na
    rachunek bankowy sądu okręgowego a nie rejonowego.
    W związku z tym mam pytanie, jak powinienem zareagować na to zarządzenie
    aby sprawa toczyła się dalej w postępowaniu uproszczonym - upominawczym?

    Czy powinienem przelać kwotę na rachunek który wskazali, napisać pismo
    (jak ono powinno wyglądać??), załaczyć dowód przeleu i wysłać?
    A do sądu okręgowego zwrócić się pisemnie z prośbą o zwrot pomyłkowo
    przelanej kwoty?

    Pozdrawiam,
    diok