  • Data: 2010-02-03 14:22:34
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-03 14:55, DarkDaro wrote:
    > Witam
    > Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ).
    > Serwisant orzekł, że trzeba wymienić panel co przekracza koszt nowego TV.
    > Czy mogę coś w tej sprawie zrobić ? Producent określa żywotność sprzętu na
    > kilka tysięcy godzin, prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie
    > wiedziałem w chwili zakupu. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż
    > działał a ja wciąż muszę spłacać raty !. Proszę o pomoc

    Spróbować z innym serwisem. Serwisant powinien móc odczytać, jaki był
    rzeczywisty czas działania telewizora, chociaż tak naprawdę to niczego
    nie zmienia. Parametr MTTF - średni czas do uszkodzenia, jak sama nazwa
    wskazuje, liczy się uśredniając czasy pracy zarówno tego egzmeplarza,
    który się zepsuł po pierwszej godzinie pracy, jak i teo, który
    przepracował 10 tys, godzin bezawaryjnie :-(
    A z prawnego punktu widzenia, 24 miesiące po dacie zakupu skończył się
    okres, gdy można by było zgłosić tego typu niezgodność z umową.