  • Data: 2010-02-03 19:49:10
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):

    > Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym
    > zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od razu tylko
    > kupiłem na raty? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj...

    Ale już wielokrotnie dostałeś odpowiedź, że masz albo poszukać innego
    serwisu, który może naprawi TV nie wymieniając całej matrycy, albo szukać
    sposobu na utylizację złomu. Do sprzedawcy ani gwaranta nie masz co
    zgłaszać żadnych żądań, bo po upływie 24 miesięcy od daty sprzedaży nie
    interesują ich żadne problemy ze sprzętem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek