    From: GL <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.news.mordplik,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polspam. Przeczytaj i sprawdĄ!!!!!
    Date: Thu, 28 Nov 2002 09:13:54 +0100
    Sender: p...@o...pl@s21.zabrze.net.pl

    On Wed, 27 Nov 2002 23:55:07 +0100, "Marek Wysmulek"
    <m...@h...pl> wrote:

    >pomysł: "roześlijmy mailing !!!". Strrraszne ! Brrr ! Czy naprawdę ci
    >ociężali umysłowo ludzie po uczelniach ekonomiczno-marketingowych nie
    >rozumieją krypto-właściwości tego typu rozwiązań.

    Na szczęście nie wszyscy. Miałem przyjemność współpracować z
    człowiekiem, któremu wystarczyło jedno zdanie wyjaśnienia, by pomysł
    rozsyłania mailingów poleciał do kosza. Marka firmy liczyła się
    bardziej, niż krótkoterminowy zysk (w sumie przecież niepewny!) ze
    sprzedania jednego produktu.

    GL