    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pojedynek obywatela z policją pod Pałacem Kultury
    Date: Mon, 23 Nov 2020 11:22:56 +0100

    W dniu 23-11-2020 o 11:03, m4rkiz napisał:

    > postawię dobre pół litra na to że po zmianie władzy (o ile odbędzie się
    > owa zmiana za pomocą 'normalnych wyborów') nikt z obecnej ekipy nie
    > pójdzie siedzieć (czyt. wyrok więzienia bez zawieszenia)

    obawiam się, że możesz mieć rację, jednak (z racji zdenerwowania pewnych
    elit) kilku mundurowych dla przykładu może wylecieć dyscyplinarnie. Stąd
    zastanowiłbym się na miejscu takiego policjanta, czy warto wykonywać
    rozkazy niezgodne z prawem, bo to przypadkowo mogę ja zostać tyk kozłem
    ofiarnym.

    --
    http://zrzeda.pl