  • Data: 2004-12-20 23:46:02
    Temat: Re: Podpis czytelny i nieczytelny
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:StExd.1199$b56.774@news.chello.at...

    > Dlaczego ludzie uzywają podpisu "nieczytelnego" ?

    Niejako pobocznie ale mi sie nasunęlo - podpisuję tony papierzysk ale nie
    mam jednego wyrobionego podpisu. Dodatkowo jesli mam zlozyc odręczny podpis
    to robie to w znacznym stopniu podobnie do mojego "typowego" podpisu. Gorzej
    jesli jest to podpis zwiazany z jakas presją - podpis pod wydrukiem z karty,
    podpis na umowie w banku itp - wtedy moj podpis staje sie juz calkiem
    niepodobny do niczego co podpisywalam wczesniej. W efekcie - niedawno w
    banku pani odmowila przyjecia jakies tam dyspozycji podpisanej przeze mnie
    mówiac "ale to nie jest pani podpis":-)) Poczulam sie lekko
    surrealistycznie - bo kobieta miala w ręku moj dowód, mnie przed sobą ale
    podpis byl nie mój. W efekcie dala mi czysta kartę formatu A4 i kazala mi
    sie podpisywac - zapisalam pol strony zanim pani uznala ze ten podpis moze
    byc i kazala mi go skopiowac na dyspozycje. Pomyslalo mi sie wtedy ze moze
    powinnam podpisywac sie pismem technicznym -ale widze po tym wątku, ze nie
    ułatwiłoby to zadania.

    HaNkA