  • Data: 2004-12-21 14:21:32
    Temat: Re: Podpis czytelny i nieczytelny
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    wiadomości news:cq7pe0$d4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Gorzej
    > karty,
    > mnie > mówiac "ale to nie jest pani podpis":-))

    Z tego wszystkiego przypomniało mi się jak na dworcu centralnym w Warszawie
    chciałem zapłacić kartą za bilet i musiałem się podpisać. Kobieta w okienku
    nie przyjeła mojego pierwszego podpisu, ani drugiego, ani trzecieg ... a to
    dlatego , że na karcie podpisałe się używając Imienia i Nazwiska , a na
    wydruku podpisałem się używając Nazwiska i Imienia :-)

    Totalny bezsens