eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
  • Data: 2014-05-01 22:06:10
    Temat: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 29 Apr 2014, z wrote:

    > Przy wielokrotnych kontaktach z sądem (przed złożeniem wniosku również) nikt
    > mi nie zasugerował żeby podawać brutto bo tak jest poprawniej.

    To jest problem ogólniejszy - w bardzo wielu przypadkach różne instytucje
    nie mają obowiązku reagowania z urzędu.
    Swoją drogą, pracodawca zawierający "umowę netto" też prosi się
    o komplikacje, *chyba*, żeby miał dalekosiężny cel wymanewrowania
    kiedyś pracownika.

    > Dlaczego ja mam być mądrzejszy od sadu i naprawiać jego błędy?

    Bo Wysoki Sejm tak chciał :|
    Całkiem często przepisy oparte o założenie "przecież nikt nie będzie
    tak głupio robił" rozbijają się o to, że ktoś głupio robi.

    > PS. Niech ta historia będzie przestrogą.

    Dobrze prawisz.
    Uważać trzeba równie bardzo, jak wtedy kiedy dzwoni telemarketingowiec
    "od przyszłego miesiąca będzie pan(i) miał(a) obniżony abonament
    za telefon" :>

    pzdr, Gotfryd