eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
  • Data: 2014-06-17 18:25:23
    Temat: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry za odkopanie tematu ale zaistniały nowe fakty :-)

    Syndyk masy upadłościowej wygrał proces przeciwko komornikowi i komornik
    musi mu zwrócić swoje koszty (to co zarobił) :-)
    Sąd tak zasądził mimo tego że komornik dowiedział się o upadłości firmy
    4 dni po wyegzekwowaniu i przekazaniu kasy mnie i urządowi skarbowemu.
    Sąd powołuje się na wykładnię że nic to że komornik działał zgodnie z
    prawem, w dobrej wierze, sprawnie i szybko... :-)
    Nadchodzi upadłość, zegar atomowy wybija dwunastą i wszystko co się
    dzieje na kuli ziemskiej musi to uwzględniać (kolejne kuriozum)

    Sąd obarczył mnie kosztami sadowymi ;-) 100 zł ponieważ syndyk sprawę
    wygrał choć kasy rozdysponowanej już nie odzyska (absurd goni absurd)

    Ja już na tym "interesie" wystarczająco dużo straciłem i nie widzę
    powodu żeby podarować kolejne 100 zł.
    Pisać sprzeciw? Coś wskóram?

    I jeszcze jedno pytanie.
    Czy taki syndyk teraz da radę wydrzeć 700 zł urzędowi skarbowemu?
    Chyba w kolejnym postępowaniu. Bo niby jak?

    Wiem... Powinienem się cieszyć że wydarłem złodziejom 4 tys. ale dla
    zasady mam chęć utrzeć temu całemu "wymiarowi sprawiedliwości" nosa.

    Gdzie szukać innych wykładni na temat działalności komornika

    PS. Gdyby to nie było straszne to by się można było pośmiać.
    Biurwy sądowe robią sobie z nas jaja udowadniając że ich "praca" jest
    potrzebna. 5 stron A4 wyroku i kolejne pisma doręczane jak wiadomo przez
    szmaciarzy w kioskach.
    I pomyśleć że w pierwszych kontaktach z tym syndykiem odniosłem wrażenie
    że to on będzie po mojej stronie i zadba żeby jakaś kasa tym najsłabszym
    też spłynęła. Obłudnik :-)