eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-( › Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
  • Data: 2014-05-05 07:21:42
    Temat: Re: Podatek od wyegzekwowanego przez komornika wynagrodzenia za pracę. Jak żyć? :-(
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-04 22:54, Mruk pisze:
    > tak, jeżeli bank wbrew prawu przelał środki firmy na które miałeś
    > prawomocny wyrok a syndyk był już w tym czasie syndykiem to może się
    > domagać zwrotu.

    Przypadek jest jak zwykle bardziej skomplikowany :-)
    Była upadłość układowa która przerodziła się w likwidacyjną.

    > Ty dostaniesz tyle ile przypadnie Ci po likwidacji masy

    Z tego co wiem co do wstrzymania egzekucji w postępowaniu upadłościowym
    _układowym_ to zdania na temat wstrzymywania egzekucji pracowniczych nie
    wchodzących w skład układu są podzielone.
    Jedni twierdzą że wstrzymane są wszystkie egzekucje a inni (w tym mój
    komornik) że tak może zarządzić tylko sąd. Z automatu nie.
    Popie... przepisy.
    Czy mam na wszelki wypadek wyczyścić konto bo komornik jednak ulegnie
    naciskom syndyka. Jaka jest praktyka komornicza?