  • Data: 2004-07-09 06:33:34
    Temat: Re: Pismo z PZU
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cckbae$sog$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przed wszystkim, to pomimo kilkukrotnego przeczytania, nie wiem o co do
    > końca Ci chodzi. Mogę się jedynie domyślać, że "zupełnie obca osoba" jest
    > właścicielem boksu o który Ty otarł wyjeżdżając. Jeśli to prawda, to po
    > prostu potwierdź ów fakt ubezpieczycielowi i tyle. Jeśli nie, to zaprzecz.

    Jest to prawda, kwota w ogole smieszna...

    Tylko nie rozumiem, na jakiej podstawie (cenzura:-) PZU domniemuje, ze brak
    odpowiedzi z mojej strony jest rownowazny z przyznaniem sie do winy? Dla
    mnie wyglada to wrecz na pomowienie ze strony PZU - co innego, gdyby
    poszkodowany bezposrednio sie do mnie zglosil.

    > Rzecz cała w tym, że takie otarcie to już kolizja. W tym wypadku mieli
    byśmy
    > do czynienia z ucieczką z miejsca kolizji, ze skutkami dla Twojej osoby
    jako
    > sprawcy takiego postępku w prawie przewidzianymi. Oczywiście jeśli byłeś
    > sprawcą i zdołają tego dowieść. Tak więc lepiej w takim wypadku się nie
    > stawiać.
    Tia, za to lubie prawo i prawnikow - chociaz ta teza nie przysporzy mi tutaj
    popularnosci:-)
    Jest tylko ten szczegol, ze trzeba tego dowiesc:-) Eh, ale decyzja juz
    zapadla i bede grzeczny.

    Natomiast sformulowanie pisma przez PZU nadal powoduje u mnie skok
    cisnienia.

    Dziekuje i pozdrawiam.
    Lukasz Goralczyk