  • 1. Data: 2002-02-01 04:15:13
    Temat: Re: POMOZMY NASZEMU RODAKOWI SKAZANEMU NA 30lat wiezienia w stanie Texas
    Od: "Nuuz Servis" <j...@n...servis>

    Goraco zachecam wszystkich grupowiczów, którym nieobojetny jest los Polaka,
    do skontaktowania sie z KPR na adres poczty elektronicznej lub ewentualnie
    telefon podane pod informacja o kontach bankowych. Prosze równiez przekazac
    informacje o tej sprawie poczta elektroniczna do swoich znajomych, którzy
    mogliby pomóc. Jesli macie kontakt z lokalnymi gazetami polonijnymi,
    poproscie ich o opublikowanie informacji o Rafale Pietrzaku i KPR.Wiekszosc
    ludzi z dostepem do Internetu _nie_czyta_ (lub czyni to bardzo rzadko) grup
    dyskusyjnych.

    (Ci niewierzacy "za darmo" nie musza odpisywac na ten maly apel.)

    jtm
    --

    http://www.varspol.com/
    http://www.dziennik.com/www/dziennik/inne/dotyk/1.ht

    Konta w Polsce:

    Bank Handlowy w W-wie S.A.
    Oddzial w Lodzi
    90-950 Lódz
    ul Piotrkowska 74
    nr konta zlotówkowego: 10301205-44969202
    nr konta dolarowego: 10301205-44969201.
    Koniecznie z dopiskiem: POMOC DLA RAFALA

    Konto w USA zalozone przez Komitet Pomocy Rafalowi:

    FIRST UNION NATIONAL BANK
    RAFAL PIETRZAK FOUNDATION
    ACC# 101 00 444 56 777
    152 Main Street
    New Canaan, CT 06854
    USA

    Informacje o staraniach KPR mozna uzyskac
    kontaktujac sie z Pania Magdalena Kalkowska
    Email: g...@o...net (bez NO SPAM)
    Tel.: +1 (203) 222-1797

  • 2. Data: 2002-02-01 09:13:32
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych.
    >
    > (Ci niewierzacy "za darmo" nie musza odpisywac na ten maly apel.)

    Zgodne z moim zdaniem. USA to KRAJ BANDYCKI z wszechpotężną władzą
    prawników i lekarzy. Ktoś w końcu dał z fleka w tą tłustą jankeską
    duupę i usłyszeliśmy na cały świat od tych bohaterów ( filmowych ) "oj ,
    boli , boli" . Musi i powinno boleć.