  • Data: 2007-11-13 13:36:41
    Temat: Re: PA: Pozyskanie materiału
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    > Na szczęście, przynajmniej w niektórych licencjach, sprawę ratuje
    > fakt zawierania umowy *przy instalacji* :>

    W przypadku licencji BSD nie jest to sprecyzowane. Najprawdopodobniej
    licencja ta została już przeanalizowana i opisana przez prof. Bartę,
    ale niestety nie mam dostępu do jego monografii na temat prawa
    autorskiego i open source, więc mogę się tylko domyślać, że sprawa
    licencji BSD jest po prostu trudna.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl