  • Data: 2023-09-07 10:26:42
    Temat: Re: Odrzucenie spadku przez dziecko poczęte po śmierci rodzica
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Sep 2023 09:38:43 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie może. Dlatego od zawsze odpowiadała tylko "z dobrodziejstwem
    > inwentarza, a do niedawna pozostałe osoby musiały złożyć takie
    > oświadczenie.

    A kto jej wycenial inwentarz?
    Bo jak rozumiem zasada ta sama - dlugĂłw np 600tys, nieruchomosc
    warta w/g wyceny 500 tys - gmina bierze nieruchomosc i splaca 500 tys
    przelewem.
    A potem sprzedaje nieruchomosc i sie okazuje, ze warta 400k ... albo
    650 ..

    Na szczescie banki cwane, zazwyczaj maja hipoteke na nieruchomosci.