    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 29 Jul 2022 20:10:12 +0200

    On Fri, 29 Jul 2022 19:47:22 +0200, Shrek wrote:

    > Obecnie jakieś 40 tys. Za głębokiej komuny pewnie ze 30 tys.

    > Myślę, że trochę przekoloryzował, natomiast normą było, że jeśli ulica
    > się zgadzała, to niezależnie od tego czy numer domu był pomylony czy
    > mieszkania to na ogół trafiało gdzie trzeba.

    Ja mam popularne nazwisko, nastepny mieszka dwie bramy dalej :-)

    Kolega sie kiedys zwalnial z uczelni, lata z kartą obiegową,
    a tu biblioteka mowi NIE. Ksiazek pan nie oddal.
    Jakich ksiazek? Tytuly nieznane, imie i nazwisko jego, nawet podpis
    bardzo podobny.
    Sie okazalo, ze ma imiennika w sasiednim instytucie - w drugim koncu
    korytarza.

    > Choć to raczej po prostu
    > ludzie wrzucali do właściwej jak wyciągnęli od siebie i znali adresata.
    > Ja tak robiłem.
    > No a kiedyś znałeś po prostu wszystkich w okolicy kilku bloków.

    Dziwne miasto. Ja nie znam nawet w swojej klatce :-)
    Teraz na nowym moze troche lepiej, bo zebrania wspolnoty ...

    > A w razie jakbyś znał tylko z dokładnością do klatki to lista
    > lokatorów była.

    A teraz RODO i domofon, i po ilu klatkach latac?

    J.