    Date: Fri, 29 Jul 2022 19:47:22 +0200
    Subject: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.07.2022 o 11:44, J.F pisze:

    > Duza ta Saska Kępa?

    Obecnie jakieś 40 tys. Za głębokiej komuny pewnie ze 30 tys.

    > Podejrzewam, ze Jankowskich tam troche jest ... ciotka miala
    > szczescie, ze trafiło na jakąś znajomą z poczty?
    >
    > No ale adres sie w miare zgadzał :-)

    Myślę, że trochę przekoloryzował, natomiast normą było, że jeśli ulica
    się zgadzała, to niezależnie od tego czy numer domu był pomylony czy
    mieszkania to na ogół trafiało gdzie trzeba. Choć to raczej po prostu
    ludzie wrzucali do właściwej jak wyciągnęli od siebie i znali adresata.
    Ja tak robiłem. No a kiedyś znałeś po prostu wszystkich w okolicy kilku
    bloków. A w razie jakbyś znał tylko z dokładnością do klatki to lista
    lokatorów była.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!