    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy regulamin serwisu PKP
    Date: Sun, 16 Jul 2023 20:52:56 +0200
    <u6g62u$16aa3$2@news.icm.edu.pl> <3JNiM.18$tgGc.2@fx01.ams1>
    <u6hojm$18thq$3@news.icm.edu.pl>
    <b...@g...com>
    <u6i980$19qiv$1@news.icm.edu.pl> <u6mnut$p1i$1$cef@news.chmurka.net>
    <u6mtt3$s8h$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u6n2t1$uvi$1$cef@news.chmurka.net>
    <u6n8k6$2tr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <urMjM.17296$Ug65.7985@fx11.ams1> <u6pfb8$1lmug$1@news.icm.edu.pl>
    <pU5kM.15789$48w7.12805@fx12.ams1>

    > MZ masz rację, ale nie masz możliwości osiągniecia rozwiązania, które
    > dla wiekszości osób byłoby akceptowalne w sensie praktycznym. To, że ma
    > się prawnie rację nie oznacza, że walka ma praktyczny sens.

    Na moją korespondencję pani sobie odpowiedziała

    "W imieniu PKP Intercity S.A. serdecznie dziękuję za
    korespondencję.Uprzejmie informuję, iż kieruję korespondencję do działu
    reklamacji.
    "

    Myślałem, że już reklamuję, ale skoro mówi, że kieruje to chyba powinna
    podać numer zgłoszenia. Zgłoszenie obsłużyli oczywiście już po dokonaniu
    przejazdu.

    "Szanowny Panie,
    otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące zwrotu opłaty za bilet o numerze XXXX
    relacji AAA-BBB na przejazd w dniu ZZZZ.

    Wyjaśniamy, że podstawą do zwrotu opłaty za niewykorzystany bilet jest ...
    "

    I opowiadają mi tam o tym. Tylko, że ja nie składałem takiej reklamacji.
    Przedmiotem reklamacji była możliwość korzystania z serwisu
    sprzedażowego na platformie www celem dostępu do biletu.

    "Nadmieniamy, że bilet został zakupiony poprzez Aplikację mobilną PKP
    Intercity, nie w serwisie e-IC. ..."

    I tutaj jest to o czym wspominałem, że mogło zdarzyć się, że wyjątkowo
    bilet kupiłem za pomocą apki. Ostatecznie właśnie z apk'ki korzystałem,
    ale tam są także bilety z systemu sprzedażowego na www i nie wiadomo
    które gdzie zostały zakupione.

    "Nadmieniamy, że bilety z aplikacji nie są wysyłane na adres e-mail, ..."

    No właśnie, dlatego nie dostałem i szukałem w serwisie www.

    Wychodzi na to, że jakkolwiek wygenerowali i rozpatrywali reklamację w
    innym temacie niż wnioskowałem to to o co wnioskowałem, czyli zmiany
    umowy w trakcie jej realizacji też nie było.