eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 18:50:31
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Madze jest pisać o nim mądrze.

    No przecież mądrze piszą - za każdym razem jak się kulosnom dobierają do
    dupy to okazuje się, że te głupie pismaki mają rację.

    > Po prostu z ostrożności, by komuś dla
    > kliknięć krzywdy nie zrobić.

    No ale to kulsony krzywdę ludziom robią a nie pismaki.

    > A skąd ja mam wiedzieć, czy pomimo wykazania, że dziennikarze głupoty
    > pisali, to nie mieli jednak racji, a jedynie nie udowodniono tego?

    To skąd pomysł, że pismaki konfabulowały skoro nic na to nie wskazuje, a
    fakty się zgadzają i to kulsony kłamały a nie pismaki?

    > Nie
    > wiem również, co Ty nazywasz grubą aferą.

    Kiedyś to jak kogoś pobili, zabili, do lasu wywieźli, śledztwo udupili
    jak z cygan albo pilnowanie skrzynki naczelnika. Ale teraz to
    granatniki, porwania... Inflacja panie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!