eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-29 21:54:20
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2023 o 21:14, Shrek pisze:

    > A na co mam się powoływać? Na zawodowego kłamcę w randze rzecznika?

    Na cokolwiek, co ma jakiekolwiek sensowne podstawy. Artykuł oparty na
    "poufnym źródle" po prostu nie ma i tyle. tok, jakby prokurator poszedł
    do sądu z dowodami w postaci ustaleń Policji z poufnych źródeł osobowych
    i bez innych dowodów.

    Takie poufne źródła są dobrą rzeczą na ukierunkowanie ustaleń. Ale
    traktowanie tego jako wiedzy czy faktu nie jest zbyt mądre. Oczywiście
    czasem może być faktycznie prawdą, ale czasem może nie być i nigdy nie
    wiadomo, kiedy jest.
    --
    Robert Tomasik