eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna › Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
  • Data: 2003-09-08 14:04:15
    Temat: Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
    Od: "Arek" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam
    > Czy jest zgodne z prawem/kodeksem handlowym pobieranie przez serwis opłaty
    > ( ok kilkadziesiąt PLN) w przypadku tzw. nieuzasadnionej reklamacji
    > urządzenia będącego objętego okresem gwarancyjnym?

    Tytułem uzupełnienia:
    5 dni temu kupiłem monitor, ma on przykra wade ze ekran od czasu do czasu przez
    kilka sekund migota, nie wglebiajac sie w kwestie techniczne, ewidentna wina
    monitora (testowałem na kilku komputerach) - generalnie rzecz mozna wykryc
    jesli siedzi sie godzinke przed monitorem, usterka pojawia się w losowych
    odstępach czasu. Zawiozłem go do serwisu (serwisant nie przyjechał do mnie).
    Serwis upiera się, że monitor jest dobry, zadnych usterek nie stwierdzili,
    dodatkowo żadają zapłacanie opłaty za nieuzasadnioną relamację. Co w tej
    sytuacji mam zrobić?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1