eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna › Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
  • Data: 2003-09-08 13:33:07
    Temat: Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam
    > Czy jest zgodne z prawem/kodeksem handlowym pobieranie przez serwis opłaty
    > ( ok kilkadziesiąt PLN) w przypadku tzw. nieuzasadnionej reklamacji
    > urządzenia będącego objętego okresem gwarancyjnym?

    To nie moze byc oplata za nieuzasadniona reklamacje, ale za koszty
    poniesione przez serwisanta w przypadku, gdy klient go wezwie z
    nieuzasadnionego powodu - np wyskoczyl bezpiecznik, pralka nie dziala a
    klient reklamuje pralke ;) Ale serwis ma obowiazek o tym uprzedzic
    przed podjeciem interwencji, albo tez takie koszty musza byc zapisane w
    gwarancji. Generalnie nalezy sie dopytac podczas zgloszenia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1