eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna › Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
  • Data: 2003-09-08 14:56:48
    Temat: Re: Nieuzasadniona gwarancja i opłata manipulacyjna
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Arek <o...@i...pl> napisał(a):

    > > Witam
    > > Czy jest zgodne z prawem/kodeksem handlowym pobieranie przez serwis opłaty
    > > ( ok kilkadziesiąt PLN) w przypadku tzw. nieuzasadnionej reklamacji
    > > urządzenia będącego objętego okresem gwarancyjnym?
    >
    > Tytułem uzupełnienia:
    > 5 dni temu kupiłem monitor, ma on przykra wade ze ekran od czasu do czasu
    przez
    >
    > kilka sekund migota, nie wglebiajac sie w kwestie techniczne, ewidentna
    wina
    > monitora (testowałem na kilku komputerach) - generalnie rzecz mozna wykryc
    > jesli siedzi sie godzinke przed monitorem, usterka pojawia się w losowych
    > odstępach czasu. Zawiozłem go do serwisu (serwisant nie przyjechał do
    mnie).
    > Serwis upiera się, że monitor jest dobry, zadnych usterek nie stwierdzili,
    > dodatkowo żadają zapłacanie opłaty za nieuzasadnioną relamację. Co w tej
    > sytuacji mam zrobić?
    >


    jeżei w karcie gwarancyjnej nie było zapisu o odpłatności , to nie płacić.
    Jeżeli serwis nie chce wydać monitora bez opłaty , to żłożyć skargę np. u
    powiatowego(miejskiego) rzecznika konsumentów,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1