  • Data: 2021-03-19 11:49:30
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-19 o 10:56, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Same maseczki i tak nic nie dają dobrego, bardziej szkodzą niż pomagają
    > stosowane powszechnie.
    >
    > Więc lepiej by było się nie wygłupiać i ich nie nosić niepotrzebnie.
    > Stosować tylko tam, gdzie mają sens. Czyli nosić je powinny osoby chore,
    > jeśli muszą komunikować się z innymi, oraz osoby opiekujące sie osobami
    > chorymi, w czasie przebywania z nimi.

    Chyba dzisiaj ma przyjść transport maseczek do Warszawy i mają je
    rozdawać po 4 sztuki, ale trzeba po nie jechać. Pod jakieś metra i
    urzędy. Ci co tam są blisko nie będa mieli problemów z dojechaniem.
    Teraz sie zastanawiam czy to nie są te przeterminowane maseczki, które
    mieli zwrócić Chińczykom. No i pewnie nie bedą to maseczki o wyższym
    standardzie tylko te pospolite.
    Kupilam jakiś czas temu 50 sztuk maseczek w sklepie internetowym za 10
    zł. Pewnie te przeterminowane i żeby założyć taką to muszę wypłukać w
    gorącej wodzie pod kranem, bo chyba czymś spryskane i dopiero włożone do
    opakowania.

    --
    animka