  • Data: 2021-03-19 13:16:38
    Temat: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiepski pieniacz z ciebie, skoro nie wiesz, że istnieje przepis
    > dopuszczający prośbę o zdjęcie maseczki w celu potwierdzenia tożsamości.

    Liwiuszu
    Wcale bo nie kiepski bo dobry pieniacz jestem !!!! :)
    Wspomagam się Wami ale i tak mam cel pieniactwa.
    Mogą kazać zdjąć maseczkę ..... ok ALEEEEEE powinni zapewnić
    bezpieczeństwo.
    Tego bezpieczeństwa nie zapewniają.
    i tu ich moooom :)

    Chciałem mieć dwa argumenty w naparzaniu się a mam jeden.
    Szkoda ale zawsze cuś.