  • Data: 2021-04-06 00:28:32
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny - kontakt z infolinią GUS.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.04.2021 o 22:23, Tomaszek pisze:

    > Wykorzystanie tego nagrania gdziekolwiek będzie zupełną ostatecznością,
    > jak już nie będę miał innego wyjścia. Jeśli nie będzie takiej potrzeby
    > to nie wykorzystam go nigdzie.
    > Rozmowa w założeniu ma być miła i przyjemna, o ile będzie miała szanse
    > taka być. Nie miałem do tej pory kontaktu z urzędnikami GUS to nie wiem
    > jakie tam klimaty panują. Dostanie szanse zachować jak się człowiek,
    > mimo że to urzędnik państwowy:)

    Tylko pamiętaj, że to nadal stanowisko urzędnika. W Ordynacji Podatkowej
    jest taka instytucja wiążącego prawnie stanowiska urzędnika. i też
    telefonicznie to nie działa, tylko trzeba na piśmie. Jeśli nawet on Ci
    głupot naopowiada, to to Ty dalej będziesz odpowiadał za sfałszowanie
    danych, a nie on. Nawet nie przychodzi mi do głowy przepis, na podstawie
    którego można by jego ścigać. Mógł się pomylić po prostu.

    --
    Robert Tomasik