    From: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIECHCIANY LOKATOR.
    Date: Mon, 21 Aug 2006 12:34:44 +0200

    > znalezienie lokalu zastępczego? nie, ale bez tego komornik nie wykona
    > wyroku eksmisyjnego
    >
    > poza tym powstaje pytanie czy wypowiedzenie było skuteczne...

    wydaje mi sie, ze jednak komornik moze wykonac eksmisje na bruk ale poza okresem
    ochronnym.
    jest to wlasnosc prywatna a nie mieszkanie spoldzielcze badz komunalne.
    do najmu okazjonalnego nie stosuje się przepisów ustawy o najmie lokali, tylko
    przepisy kodeksu cywilnego.
    w przeciwieństwie do umowy najmu mieszkania komunalnego, która zawierana jest na
    czas nie oznaczony, umowa najmu okazjonalnego może być zawarta na czas oznaczony
    (np. na 2 lata).
    najemca może przebywać w lokalu tylko przez czas trwania umowy, uzgodniony przez
    strony.
    a wypowiedzenie tej umowy bylo skuteczne skoro zachowywalo termin wypowiedzenia
    zawarty w umowie a takze najemca je podpisal.
    znalazlem taki paragraf: art.222.§1kc właściciel może żądać od osoby, która
    włada faktycznie jego rzeczą, ażeby rzecz została mu wydana, chyba że osobie tej
    przysługuje skuteczne względem właściciela uprawnienie do władania rzeczą.

    tu juz nie przysluguje.