  • Data: 2002-03-28 18:38:41
    Temat: Re: Monitorowanie stanu rozliczen w POLKOMTEL SA
    Od: "Hubert Kowalski" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam wytlumaczenie, ale nie sprytne, tylko normalne. To naliczenie pojawia
    > sie, jezeli ostatnia wplata nie zostala zrobiona lub tez zostala oplacona
    > opoznieniem. Ma to wyeliminowac przeginanie i zwrocenie uwagi na to, ze sa
    > terminy platnosci. Nie wiem, czy wszyscy zdaja sobie sprawe jakie sa
    straty
    > dla firmy za nieterminowe wplywy?
    > Sami chcemy dostac pensje na pierwszego, ale oplaty robimy z opoznieniem
    > :)))

    Tak, tylko w zwiazku z zabezpieczeniem interesow operatora, ja, podpisujac
    umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych, zgadzam sie na postanowienia
    regulaminu, czyli rowniez na placenie __ODSETEK__USTAWOWYCH__. I przeciwko
    temu, zeby POLKOMTEL przyslal mi note odsetkowa a ja oplacil wykazane w niej
    odsetki nie mam nic. Czemu tylko mam placic (wiecej), za usluge, ktorej nie
    zamowilem? A jesli zamiast 4.10 kosztowalaby ona np. 1500 PLN to tez byloby
    OK? Przeciez tutaj problem nie lezy w wysokosci oplaty za te usluge, tylko w
    jej bezprawnym wprowadzeniem.

    Pozdrawiam

    Hubert