  • Data: 2010-08-08 09:07:41
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne - libacje lokatora
    Od: "rob@L" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    On 8/8/10 12:15 AM, Andrzej Lawa wrote:
    > Nawet jak nie karierowicze, to niewiele mogą. Chyba że przez
    > "karierowicza" rozumiesz każdego, który boi się zawieszenia i innych
    > szykan za zdecydowane działanie.
    Przez karierowicza mam na mysli goscia, ktory nie tyka pewnych spraw,
    ktore sa trudne (?) do rozwiazania badz upierdliwe, bo dzieki temu nie
    ma ich w statystykach i wszystko wyglada pieknie, awansik murowany.
    Nadal uwazam, ze rozwiazanie pewnych spraw zalezy od woli dzielnicowego.
    Tak napradwe mlodociana zulernia w wiekszosci przypadkow jest bardzo
    odwazna i podskakuje, dopoki na horyzoncie nie pojawi sie paru
    mundurowych, a jak jeszcze panowie poprosza szczyli o jakis dokument, to
    zostaje jeden szczyl na polu walki - ten ktory zostal wywolany 'do
    tablicy', a reszta zwiewa tak szybko, ze o wlasne nogi sie potykaja.
    Pare takich kontroli i szczyle znikaja na dobre.

    Pozdrawiam,
    robal.