  • Data: 2010-08-09 13:11:23
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne - libacje lokatora
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i3ltin$892$1@news.onet.pl...

    > A to dość ciekawe.
    > Bo np. za notoryczne długi w administracji można bez problemu
    > zostać eksmitowanym nawet z własnościowego mieszkania. Dlaczego
    > więc na utrudnianie życia lokatorom (a może wręcz ryzyko
    > zagrożenia życia, bo czort wie, do czego mogą się posunąć takie
    > żule - w moim bloku jeden taki kilka razy zostawiał garnek na
    > gazie, chlał i zasypiał, a potem trzeba było wzywać straż
    > pożarną) nie ma żadnego prawnego haka?

    No cóż, realia są takie że nie ma na nich bata.

    Co więcej, na żadnego uciążliwego sąsiada nie ma bata, choćby w
    mieszkaniu urządzał dyskoteki na 100 osób.

    Z jednej strony to poważny problem, bo jeden taki łobuz zakłóca
    spokój kilkudziesięciu osobom, a z drugiej - zamordyzm tez mógłby
    być nieprzyjemny.
    "Musi się pan wyprowadzic, bo sąsiedzi się skarżą że ponad
    minutę trzyma pan gwiżdżący czajnik na gazie".

    Mam taką sąsiadkę, przygłucha jest, jak nie ma aparatu to nic nie
    słyszy. Jak gotuje wodę to często po 10 minutach trzeba do niej
    pójść, dłuższym waleniem do drzwi wywołać i poinformować że
    "ta woda już bardziej wrząca nie będzie".

    --
    Pozdro
    Massai