  • Data: 2010-08-08 16:26:41
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne - libacje lokatora
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-08 17:57, Krzysztof pisze:

    > A to dość ciekawe.
    > Bo np. za notoryczne długi w administracji można bez problemu zostać
    > eksmitowanym nawet z własnościowego mieszkania.

    Dokładnie tak. Bo w przypadku własnościowego mieszkania jest jak ścigać,
    można wymusić sprzedaż mieszkania na spłacenie długów. A w przypadku
    lokalu komunalnego "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi ?".
    Moja znajoma mieszka w kamienicy, gdzie jest właśnie taki żulek w
    mieszkaniu komunalnym z wyrokiem eksmisji od 4 lat czekający na inne
    lokum. I wszystko wskazuje na to, że jeszcze parę lat tam posiedzi, nie
    płacąc za media. Prąd mu odcięli, więc kradnie z klatki, przychodzą
    wystawiają mandat, on zlewa to i po tygodniu znów kradnie itd. U gościa
    jest meta, żulernia z całej okolicy tam urzęduje. Obszczana klatka,
    wyłamywane regularnie drzwi, bród i syf na klatce itp. I co? I nic.
    Państwo jest opiekuńcze, zwłaszcza dla meneli.
    Jak widać nie ma.

    --
    MZ