  • Data: 2003-12-06 14:51:47
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Ta twoja nagrywarka od klawiatury niczym się nie różni. To jest zestaw i nie
    > wycenia się poszczególnych części.

    Nieprawda. To nie jest zestaw. Nagrywarke bez Nero, Studio i WinDVD spokojnie
    bym używał z innym softem. To nie drivery do niej.
    Natomiast klawiatura bez klawiszy to nie klawiatura.

    > To wyrzuć oprogramowanie z nagrywarki.
    > Za te wyłamane klawisze też zapłaciłeś. Nie rządasz od producenta zwrotu
    > pieniędzy za dostarczenie czegoś co nie chciałeś kupić?

    Nie. Nie jestem pieniaczem by się czepiać o parę groszy.

    > TEAC zdecydował sprzedawać nagrywarki w takim a nie innym zestawie i nic z
    > tym nie zrobisz.
    > Albo zdecydujesz się kupić to co on sprzedaje, albo nie.

    Oczywiście. A stacje benzynowe zdecydowały się sprzedawać paliwo
    z dodatkiem bio - może takie złośliwie wlali do helikoptera Millera? - i nic
    też z tym nie zrobię. Czy mam z tego powodu milczeć i zagryzać bezsilnie zęby?

    > Kup sobie DELLa. Dostaniesz z Linuxem.
    > Oczywiście za tego Linuxa w zestawie też zapłacisz.

    No widzisz.

    > A zmusza cię ktoś? To twój wybór.
    > Sama świnia drze i sama krzyczy. Nie jesteś pępkiem świata.

    Twoja ignorancja mnie poraża. Moja firma zatrudnia ponad 30 ludzi,
    więc ustawa zmusza mnie do rozliczania się z ZUS elektronicznie.
    Jak na razie dostępny jest tylko Płatnik na jedynie słuszny system,
    czyli Windows.
    Dalej będziesz bredził, że nikt mnie do niczego nie zmusza i to mój wybór?
    No tak - przecież to mój wybór, że zatrudniam aż tylu ludzi zamiast mniej,
    albo w ogóle prowadzę działalność... tak ?

    > To dokup do tego 9 licencji dostępu do serwera za 20 zł każdy i już
    > uzbierasz to co jest potrzebne do kupienia MOLPa
    > Przecież masz 5 000 000 zł kapitału. Nie stać cię?

    Nawet więcej, ale nie gadamy o mnie a o Kowalskim w tym momencie.

    Arek

    --
    zdognie z nanwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch nie
    ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest , aby