  • Data: 2010-11-25 15:38:07
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > reprezentacyjny itd. Albo na zwyczajne łatanie dziur w budżecie. Niech
    > wątkotwórca lepiej sprawdzi, czy jego spółdzielnia właśnie nie ma
    > "przejściowych problemów finansowych".

    Wątkotwóra rozmawia z sąsiadami. I WSZYSCY zgodnie twierdzą "niech sobie
    spółdzielnia zdejmie zamki i włoży w..."
    - powiedzmy - w pudełko.
    Zatem - pięknie kolega te "zyski"wyliczył, tyle - że ja wyliczam, że jak z
    całego osiedla SM zarobi 1000 zł to będzie sukces.
    Kolega zapomina, że żyjemy w trudnych czasach i mało (bardzo mało) kto
    będzie chciał dopłacać za coś, z czego de facto NIE KORZYSTA.
    Rowery sobie postawimy na balkonach.

    A jeszcze kolega zapomina, że żeby PŁACIĆ to muszą wyrazić zgodę wszyscy 4
    lokatorzy na piętrze - bo jak będzie np. 1 zinteresowany, to sobie będzie
    musiał zapłacić SAM. A to jest circa około 100 zł. No - jakoś wątpię.

    Ergo - jeśli się SM spodziewa zysków, to się srogo zawiedzie. Ale spieprzyć
    im się udało. PRAWIE sukces.