  • Data: 2010-11-25 16:00:41
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładniej - "to niech płaci albo się dogada z resztą". A ty ani płacić
    > nie chcesz, ani się dogadywać :).

    Ja - podobnie jak wszyscy inni lokatorzy - mamy PISEMNE zgody (kazde piętro
    osobno) na postawienie drzwi.
    Poza tym - jesteśmy - jako wspólnota lokatorów DOGADANI - żaden z lokatorów
    nie ma potrzeby łazić innym pod drzwiami, i
    w zamian oczekuje tego samego.
    SM nie działa w NICZYIM interesie - a już na pewno nie naszym (lokatorów).

    Kolega przyjmuje te fakty ?

    > Ale jeszcze kwestia taka - może spółdzielnia boi się że jej ten korytarz
    > zasiedzicie? Czy przypadkiem nie jesteście posiadaczami samoistnymi tego
    > korytarza?

    O i to jest słuszna uwaga. Tego nie wiem - i to warto by ustalić.