  • Data: 2010-11-25 18:07:34
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4ced8f1c$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

    > Psioczysz na spoldzielnie a chyba nie do konca sprawe przemyslales
    > (bo zakladam ze choc przez chwile sie nad nia zastanowiles). Otoz
    > sprawa jest prosta. Calosc majatku spoldzielni jest wlasnoscia jej
    > czlonkow. Tym samym kazdy z nich ma do tej wlasnosci jednakowe
    > prawa.

    Ta argumentacja ma również słabe strony. Sądzę, że radość nabywcy prawa do
    zaglądania na piętro pytającego nieco zblednie, gdy świadomi sobie, że
    jednocześnie on może zaglądać na jego piętro. Idąc tym - moim zdaniem
    głupim - tokiem rozumowania można storpedować instalację domofonów w
    blokach, bo przecież inny członek spółdzielni może zapragnąć pooglądać
    sobie widok z sąsiedniej klatki czy zgoła sąsiedniego bloku.