    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ksiądz wynagradzany
    Date: Sat, 20 Feb 2021 22:35:11 +0100

    W dniu 2021-02-17 o 12:17, Olin pisze:

    > Ten demon seksu kierował kościelnym Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II.
    > Ma już godnego następcę na tym stanowisku:
    >
    > <<W poniedziałek zmarł ks. Andrzej Dymer, od 25 lat oskarżany o
    > wykorzystywanie seksualne kilkunastoletnich chłopców, głównie swoich
    > podopiecznych ze Schroniska im. Brata Alberta. Ks. Dymer przez lata
    > kierował Instytutem Medycznym im. Jana Pawła II, prowadzącym domy opieki
    > społecznej. Jeszcze przed weekendem odwołał go z tej funkcji abp Andrzej
    > Dzięga - stało się to przed emisją głośnego reportażu w TVN 24, który
> [...]
    78,zmarlego-ks-andrzeja-dymera-w-koscielnym-instytuc
    ie-zastapil.html?_ga=2.29939960.651867328.1613375743
    -1609251266.1595588080#a=190&c=8000

    Jakim prawem kościelny dostaje stanowisko w państwowej, niekościelnej
    instytucji. Wszystko tak w naszym kraju pochrzanione, że aż się słabo
    robi. Na dodatek najpierw straszyli szczepionkami, ze mamy sie
    zaszczepić, teraz maja to w ciężkim poważaniu. Szczepionek brakuje, ja
    nie mam nawet jeszcze przydzielonego terminu. Zanim moja grupa wiekowa
    otrzyma szczepinkę(albo nie otrzyma) to wiele ludzi zdąży już
    "pozdychać." Zresztą te szczepionki juz nie działają, bo wirus już się
    zmutował, przybrał grożniejszą formę.

    --
    animka