  • Data: 2021-02-22 15:25:13
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany jak Polański
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    n...@o...pl pisze:
    > w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl>

    >Znaczy się GW 2004 uznała (w tytule) z pełnym GW profesjonalizmem
    >zanim
    >prokuratura zamknęła śledztwo to "pomówienia" a nie oskarżenia.
    >Czyli
    >GW 2004 w praktyce oskarżyła oskarżających Jankowskiego że go
    >pomawiają.

    Jakos tak ... no chyba, ze to faktycznie bezpodstawne pomowienia ..

    >GW profesjonaliści nie wiedzieli że "w 3mieście dawno wiedzieli"?
    >[ Wersja po wersji GW 2018]. Czy może prawda tamtego etapu (rządów
    >SLD)
    >nie wymagała troski o "dobro dzieci" kosztem "kapelana Solidarności"?

    Ale jak - ze zasluzonego "kapelana Solidarnosci" trzeba bronic przed
    atakami tych "bylych komuchow z SLD" ?

    Prokuratura juz nie calkiem komusza byla, SLD Kosciola raczej nie
    atakowalo ... moze GW z tych, co "nie wiedzialo" ?

    A jak tam bylo naprawde ... ja nie wiem, ale przeciez sporo osob sie
    blizej ksiedza krecilo ...

    https://www.newsweek.pl/polska/oskarzyciel-ks-jankow
    skiego-nie-jest-wiarygodny-w-podobnej-sprawie-uznano
    -go-za/dvcchfp

    >To co GW wyprawiała w 2004 niby nie miało żadnego wpływu na to
    >ochoczo poszkodowani ujawniali się potem?

    No chyba, ze ich jednak nie bylo ...

    J.