  • Data: 2021-02-16 11:28:26
    Temat: Re: Ksiądz wynagradzany
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > No i zszedł:
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,267
    94327,ks-andrzej-dymer-nie-zyje-informacje-potwierdz
    a-kuria-szczecinsko-kamienska.html#s=BoxOpMT

    > Kolejny po Wesołowskim, który nie doczekał sprawiedliwości na tym
    > świecie.

    Czyli jest postęp? Jankowski za życia był "POMAWIANY" [(C) 2004 GW], a został
    oskarżony przez swoich byłych medialnych obrońców dopiero lata po śmierci.
    W tym przypadku "ledwo ledwo" ale jeszcze zdążyli opluć jeszcze za życia.

    --
    A. Filip