    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Date: Thu, 15 Sep 2022 23:50:17 GMT

    On 2022-09-15, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > W gruncie rzeczy to pewnie jakbym miał żarcie za darmo, to w domowym
    > budżecie w tym miejscu zmieściłby się spokojnie samochód, a nawet dwa.
    > Przekonania przekonaniami, jest jednak medyczna granica, za którą
    > przekonania stają się jednak urojeniami i należy je leczyć - różnie
    > oczywiście bywa ustawiana w różnych miejscach, vide "schizofrenia
    > bezobjawowa". Ale nie potrafię mimo wszystko połączyć "sprzeciwiania
    > się konsumpcjonizmowi" z jeżdżeniem po żarcie ze śmietników
    > samochodem. Chyba że ten "konsumpcjonizm" to tylko to, co japą
> [...]

    Żeś się do kobiety przyczepił. A czy Ty wywalasz żarcie jesli widzisz,
    że jest ok, ale termin przydatnosci na opakowaniu juz minął? Pewnie nie.
    A nie wykorzystujesz czasami wielokrotnie jakiś pojemników
    jednorazowych, lub innych rzeczy jedorazowych? I czy to wszystko
    oznacza, że powinienes wszedzie chodzić na piechotę, boso i wyłącznie po
    gruntowych drogach?
    To, że ktos uważa, że nie powinno się marnować jedzenia, nie oznacza, że
    ma zaraz żyć jak pustelnik. To jest jak najbardziej zdrowy objaw, że
    ktoś nie chce aby się coś marnowało.

    Pani pewnie ma społeczne opory, aby przyznac się otwarcie do bezideowego
    korzystania ze śmietnika i dlatego walnęła jakimś sloganem o
    konsumpcjoniźmie. Nie zmienia to faktu, ze nie ma nic nagannego, jeśli
    ktoś korzysta z czegoś co jest w śmieciach, gdzie i tak by się
    zmarnowało. Czy odbierając jedzenie mercedesem, czy też własnoręcznie
    wykonanym wozidłem z 2ch drągów i skóry jenota (z wolnego wybiegu)
    pomiędzy, bez znaczenia.

    --
    Marcin