  • Data: 2022-09-14 17:30:56
    Temat: Re: Kradzież odpadów ze śmietnika
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2022 o 15:58, alojzy nieborak pisze:

    > Mamy więc pytanie, co prawo PL mówi o śmietnikach?
    > Sprawy śmietników są uregulowane w kodeksach?

    A skąd pomysł, że to był śmietnik? Jakaś tabliczka/naklejka "ŚMIETNIK"
    tam była?
    Jak u siebie na podwórku postawię pojemnik i będę tam przechowywał
    banany, pomidory, jogurt... w celu odsprzedaży sąsiadowi na kompost (czy
    coś tam innego), to każdy może sobie podjechać i z tego pojemnika coś
    sobie zabrać bez pytania, bo myślał, że to śmietnik?

    (Oczywiście jestem przeciwnikiem takiego idiotycznego wyrzucania
    pełnowartościowej żywności przez hipermarkety. Banany, czy pomidory
    nadające się do spożycia w ogóle tam nie powinny się znaleźć, ale
    chodzi mi o sam fakt, że ktoś sobie podjeżdża, ocenia "na oko", że to
    śmietnik i bierze sobie bez pytania.)

    Pozdrawiam
    Piotr