    From: a...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty sądowe
    Date: Wed, 15 Aug 2007 12:15:12 -0700

    Witam
    W postanowieniu jest tylko to, że Sąd przekazał według właściwości.
    Tak więc niewiem czy to było zarządzenie czy postanowienie. Co do
    samego sprzeciwu zamiast do wydziału gospodarczego poszło do
    cywilnego. Ja wysłałem pocztą sprzeciw w terminie, ale ostatecznie do
    sądu gospodarczego dotarł on po terminie. Sad stwierdził: W
    orzecznictwie jednolicie przyjmuje się, iż w przypadku mylnego
    oznaczenia sądu przy nadaniu pisma procesowego, za datę wniesienia
    pisma procesowego przyjmuje się datę jego wpływu do właściwego sądu.
    Podstawą odrzucenia jest art. 504§1 k.p.c. (Sąd odrzuca sprzeciw
    wniesiony po upływie terminu).