eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-19 16:07:52
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2024 o 22:11, Shrek pisze:

    > Może i nie jakiś głębszy ale mniej więcej podobny jak pojechanie z nim
    > na biwak, gokardy albo "puszczanie bączków z saletry" czy wyjście w góry
    > i przelezienie przez jaskinie mylną bądź smoczą jamę.

    Ja tam widzę różnicę pomiędzy pójściem z dzieciakiem na spacer w góry, a
    prezentowaniem mu (i tym bardziej dawaniem mu postrzelać) jednych z
    najskuteczniejszych narzędzi do zabijania.

    > Głębszego sensu może w każdej z tych czynności nie ma, ale ma zwykły a nawet
    głęboki
    > sens, zawierający się w definicji ojcostwa i wspólnego spędzania czasu w
    > sposób możliwie atrakcyjny dla syna.

    Hmmm... wspólne spędzanie czasu z urządzeniami służącymi do zabijania.
    Ciekawa koncepcja. Atrakcyjna wręcz.

    > Jedni pójdą do kina, drudzy na
    > koncert, trzeci zabiorą na pusty plac i pojedzą samochodem inni
    > postrzelają z wiatrówki do puszek a inni pójdą na strzelnicę czy zapiszą
    > do sekcji spadochronowej czy szybowcowej areoklubu. Inni pograją w
    > warcaby, jeszcze inni będą mieli spędzanie czasu z dzieckiem w dupie a
    > kolejnych, słusznie czy nie, od dzieci odizolują byłe żony...

    A jeszcze inni będą potrafić biegle posługiwać się bronią, więc będą
    mieli gotowy pomysł na ukaranie kolegów za obśmianie w szkole.

    > Czasu z dziećmi nie kupisz i warto go z nimi spędzać dopóki rodzice są
    > dla nich atrakcyjni zanim pójdą w swoją stronę i będzies ich widział
    > rzadziej. A jak inwestowałeś we wspólnie spędzony czas, to może dalej
    > będą chcieli od czasu do czasu się wspólnie ze staruszkiem "powygłupiać.
    > Boys will be boys;)

    Albo staruszków odstrzelić. Po co się wysilać, skoro już się nabyło
    umiejętności?

    Pozdrawiam
    Piotr