eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 17 Mar 2015 13:15:40 -0700 (PDT)
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 17:42:43 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    samochodu (zwykle działa) lub wystąpić z powództwem przeciwegzekucyjnym i po
    problemie.

    > Sorry, ale to jest absurd. Znaczy się możesz ( _musisz_ ) kogoś okraść i
    > nie widzisz w tym problemu ani dla siebie ani dla okradzionego? I
    > jeszcze żalisz się na nagonkę w mediach? Ty się ciesz że ktoś ci ryja
    > nie obił, bo dopóki by go nie ujawnili, to byłby niewinny, więc zgodnie
    > z prawem;) A jak uważasz że to źle to zgłaszasz do prokuratury/policji i
    > po problemie - wystarczy znać prawo:P
    >
    > Oczywiście emotki na koniec powinny ci uzmysłowić, że wcale do tego nie
    > namawiam ani nie pochwalam, ale takimi tekstami to jednak się trochę
> [...]

    Spokojnie, jestem przyzwyczajony. W dodatku potrafię się obronić. ;)

    Dlaczego uważasz że "okraść"? Jeśli ktoś pożycza coś dłużnikowi to świadomie
    podejmuje ryzyko. Jeżeli pożycza się coś komuś o kim wiemy że lubi nie oddawać to po
    pierwsze ryzykujemy że nie odda a po drugie ryzykujemy że zajmie to komornik.
    Oczywiście, każdy jest chroniony przez prawo, jest stosowna procedura chroniąca
    interesy niefrasobliwie pożyczających coś dłużnikom.