eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji? › Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsreader4.netcologne.de!news.n
    etcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am
    4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01
    .news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-
    for-mail
    Date: Mon, 18 Jul 2022 18:46:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.11.0
    Subject: Re: Kiedy dostanę zwrot urządzenia oddanego na gwarancji?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <tb0qc1$3nndv$1@dont-email.me>
    <62d3f02b$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <1b2xov8ara0x9$.15x39hnurgxba.dlg@40tude.net>
    <1ca0co8s56tm.ho8ahb0tbn9r$.dlg@40tude.net>
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>
    In-Reply-To: <1ca0co8s56tm.ho8ahb0tbn9r$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <62d58e6c$0$448$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.91.26.220
    X-Trace: 1658162796 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 448 212.91.26.220:49164
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2234
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:827462
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022.07.18 o 17:38, J.F pisze:
    > On Mon, 18 Jul 2022 17:25:30 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    >> Dnia Sun, 17 Jul 2022 13:19:06 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
    >>> Czy w umowie gwarancyjnej nie ma
    >>> maksymalnego terminu naprawy? Bo czasem bywają.
    >>
    >> Czy już kiedyś nie było tak że jeśli sprzedawca nie dotrzymał
    >> dwutygodniowego terminu naprawy to klientowi przysługiwał nowy sprzęt
    >> lub zwrot kasy?
    >
    > Kiedys bylo/moze bylo, w zaleznosci od tego co masz na mysli.
    >
    > Teraz jesli dobrze widze - nie ma.
    >
    > Ale czy nie nalezy patrzec na stan 2 lata temu ? :-)
    >

    Szczególnie teraz, z przyczyn technicznych i logistycznych czasy
    oczekiwania się wydłużyły.
    Braki kadr w logistyce, braki marynarzy którzy przyprowadzą statek z
    Chin z częściami, braki kierowców, wakaty w sortowniach i magazynach,
    procedury na granicach, papierologia, pieczątki, stempelki, podpisy,
    zezwolenia i cały ten biurokratyczny syf.

    Nie brakuje tylko tych którzy siedzą za biurkiem i usiłują to zorganizować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1